The World Cup of Pokémon 2023 - Round 1 [TBs at post #311/335]

Status
Not open for further replies.

RoiDadadou

Nothing less... from a king.
is a Tiering Contributor
Alright.
So, because everyone's gonna puss out, and play in six days, we need to feed this thread waiting for that.

Logos : https://tiermaker.com/create/pokmon-wcup-2023-logos-476780.
Avys : https://tiermaker.com/create/pokmon-wcup-2023-avatars-476780.

You can use both of those for art rating (avatars and logos), or teams/LUs rating, do as you wish.
The important point is, we need content and opinions. And roasting's always a great thing, sportmanship assumed of course :bloblul::blobthumbsup:

I'll be sharing mine soon enough, wil probably only be art rating ('cause there's some hideous logos let's be real).
 

Corazan

Crystal
is a Tiering Contributoris a Past SCL Championis a Past WCoP Champion
Toujours une sacrée dinguerie de voir ça quand même…

1686559765157.png


J’me suis refait les replays et quelques conversations de l’an dernier et avec beaucoup plus de recul c’est vraiment un truc de fou ce qu’on a vécu, je pense qu’en termes d’émotions et d’intensité on ne peut pas vivre mieux sur le site. En dehors de la finale mon moment préféré était probablement le tiebreak vs China mais y avait tellement de moments incroyables comme les roomtours les soirs et les ladder sessions en call, j’suis nostalgique de dingue….

En tout cas bonne chance aux champions du monde en titre cette année. Force aux anciens et bon courage aux nouveaux présents ! Super hype de vous voir à l’œuvre cette année, en espérant vous voir réaliser l’exploit encore une fois. Faut jouer avec la hargne et l’envie de leurs faire la guerre.

FORCE ET HONNEUR.

 
Last edited:

teal6

is a Tournament Directoris a Forum Moderatoris a Senior Staff Member Alumnusis a Community Contributor Alumnusis a Tiering Contributor Alumnusis a Two-Time Past SCL Championis a Past WCoP Champion
Moderator
i'm honestly taken aback by just how good all the new logos and avatars are. really good work, thank you guys for contributing in that way

now as for the tournament: i hope every team that isn't US Northeast has a calamitous season wherein all the players eventually hate one another due to their ineptitude in-battle and we stroll to a victory. hoping to cause some strife by aggressively commenting on misplays in smogtours in order to increase the pressure and anxiety all of my enemies face while simultaneously claiming every play we make it a revelation from pokegod himself. good luck or whatever nerds
 

msnt

\!/
is a Tiering Contributor Alumnus
ALLEZ LES DIABLES ROUGES
C'est déjà historique ce qu'on a réalisé en se qualifiant pour la première fois de notre histoire au main event de cette coupe du monde, mais maintenant on va devoir tout donner pour continuer à performer et mettre la Belgique sur la carte une bonne fois pour toutes. Je suis trop fier de ce qu'on a réussi à accomplir et je sens qu'on a encore à donner.

Vraiment content de réussir cette performance avec vous et particulièrement avec Rubyblood et le LLiolae que je connais depuis si longtemps, à nous de jouer maintenant !

J'espère que cette expérience va nous apporter nos meilleurs souvenirs sur ce jeu vidéo, on le mérite !

 
Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 2, Guests: 1)

Top