Smogon's Official Ladder Tournament IX - Cycle 4 Signups

Status
Not open for further replies.
Forum name: H0m3land3r
Cycle 4 Alt: LT94JE HLand3r
Does my alt for Cycle 4 contain my forum name or a very similar variation/abbreviation of it as required by the rules?: yes
 

Gray

stop ballcapping
is a Tiering Contributor Alumnusis a Past WCoP Champion
Forum name: Gray
Cycle 4 Alt: LT94JE Gray
Does my alt for Cycle 4 contain my forum name or a very similar variation/abbreviation of it as required by the rules?: yes
 
Forum name: JP_PN
Cycle 4 alt: LT94JE JP_PN
Does my alt for Cycle 4 contain my forum name or a very similar variation/abbreviation of it as required by the rules?: yes
 
Forum name: Gogol2002
Cycle 4 Alt: LT94JE Golgo
Does my alt for Cycle 4 contain my forum name or a very similar variation/abbreviation of it as required by the rules?: yes
 

Fc

Waiting for something to happen?
is a Site Content Manageris a Top Team Rateris a Social Media Contributoris a Community Leaderis a Community Contributoris a Smogon Discord Contributoris a Tiering Contributoris a Top Contributoris a defending SCL Champion
Ubers Leader
Forum name: Fc
Cycle 4 Alt: LT94JE Fc
Does my alt for Cycle 4 contain my forum name or a very similar variation/abbreviation of it as required by the rules?: yes
 
Forum Name: Shucklegigas
Cycle 4 Alt: LT94JE Shuckle
Does my alt for Cycle 4 contain my forum name or a very similar variation/abbreviation of it as required by the rules?: Yes
 
Forum name: Vittorioso
Cycle 4 Alt: LT94JE Saint Jiub
Does my alt for Cycle 4 contain my forum name or a very similar variation/abbreviation of it as required by the rules?: no
 
Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 1, Guests: 0)

Top