Smogon Forums

Miilanda
Miilanda
Bedaanktt! :D
Miilanda
Miilanda
De Purrloin zijn niet echt trash. Je kunt ze gebruiken voor het breeden. (:
Drakiar
Super! Ik ga ze even bekijken :)
Drakiar
Heb jij toevallig een random, female, luxury ball Honedge? Word gek, kan namelijk geen vinden.. Hij moet toch te vinden zijn bij Parfum Palace, route 6?
Drakiar
Nvm, kon ik nu een female Honedge tegen, even Luxury Ball werpen :p
Drakiar
He, heb jij zin om mij te helpen, ik krijg als goed is Y morgen binnen en wil toch heel graag proberen of het mogelijk is om masuda method te proberen :P
Miilanda
Miilanda
Sure. ;) Hoe kan ik je helpen?
Ik ga trouwens morgen of overmorgen naar de Saturn. Daar kun je 3 games halen en 2 betalen. Ik ga dus Y halen en voor m'n vriend Pokémon X. We moeten alleen nog bedenken wat we als derde spel willen. :')
Drakiar
Even opnieuw, vorige ging niet helemaal goed zie ik :p
--
Hmm, moet ik zelf ook nog even bedenken haha! is het een groot gedoe als ik zeg, ik wil de derde wel zijn, mocht je niemand kunnen vinden? Aangezien ik nog niets gehoord heb vandaag.. De desbetreffende persoon zou ze vandaag binnen krijgen..
Miilanda
Miilanda
Je bedoeld dat onze derde game jou game word? Vind ik wel een goed idee. ;)
Drakiar
Super, dan doen we dat :)
Miilanda
Miilanda
Oké. :) Moet nog wel eerst overleggen, hoor. Hoe zullen we dat dan doen? Zal ik het op sturen als het idee door gaat?
Drakiar
Zou helemaal super zijn, tenzij je niet te ver bij mij vandaan woont :)
Drakiar
Prijs delen we gewoon door 3 (en als verzonden moet worden, eventuele verzendkosten erbij)?
Miilanda
Miilanda
Woon je in provincie Utrecht of in de buurt van Amsterdam? Stel dat de spellen €50,- zijn, dan word dat x2 = €100,-. Dat door /3 = 33,33 per persoon. :)
Drakiar
Hm, nee, ik ga naar Hanze Hoogeschool Gronigen en woon daar ook in de omgeving :P Dus dat wordt lastig..
Miilanda
Miilanda
XD Nee, dat gaat inderdaad niet. :P
Drakiar
Ik ben helaas ook geen dag komende (of volgende week).. Anders had ik er een dag toch van kunnen maken xD Maar opsturen wordt het dus.. bubbeltjes enveloppe, met wat plakband(?)
Miilanda
Miilanda
Yeah, waar haal ik dat? D:
Drakiar
Ah, gewone eveloppe goed dichtapen moet volgens mij ook wel goedkomen. Alleen weet niet of het past(?)
Miilanda
Miilanda
Zal wel even kijken. :')
Top